Зарегистрировал заявку на поверку на сайте meters.com.ua. Примерно через неделю позвонили по заявке и предложили услугу ПЛАТНОЙ поверки.... ВОт так Написал злое обращение на сайт Еврореконструкции. Но сайт работает очень криво. В ответ мне пришли вопросики в ромбиках (ошибка перекодировки символов). То ли Еврореконструкция косячит. То ли метрологам деньги очень нужны. Больше подавать заявки не буду. Счётчики и так считают. И расчёты делают по ним.
4. Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну і теплову енергію, газ і воду), що є власністю фізичних осіб, здійснюються за рахунок суб’єктів господарювання, що надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання.
Відповідальність за своєчасність проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиті електричну і теплову енергію, газ і воду), що є власністю фізичних осіб, покладається на суб’єктів господарювання, що надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання.
Періодична повірка проводиться за рахунок тарифів на електро-, тепло-, газо- і водопостачання.
Т.е. поверка должна быть бесплатной и ответственность на поставщике услуг. Но с другой стороны счетчик, не прошедший межинтервальную поверку можно считать нерабочим. Что будут делать дальше - не берусь судить, рычагов давления у них предостаточно. Вашу информацию передал инспектору, но это "непроверенная информация". Заставляют платить - должен быть подтверждающий документ, где это зафиксировано. Тогда можно говорить о нарушениях.
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]